29 cze 2016

Od Venus - Cd. Nifenye

Odwzajemniłam uśmiech, podchodząc przy tym do dziewczyny. Byłam tak podekscytowana jej wygraną, że miałam ochotę ją teraz przytulić. W ostateczności pohamowałam emocje i skłoniłam się jednak do zwykłego pogratulowania w postaci przybicia piątki.
- Brawo, byłaś wspaniała! - zwróciłam się do dziewczyny.
,,Czego nie można powiedzieć o mnie" - szybko nasunęło mi się na myśl to zdanie. Jednakże nie zdołałam wypowiedzieć tych słów, gdyż właśnie w tym momencie podbiegł do nas przeciwnik Nif. Uśmiech natychmiastowo zniknął mi z twarzy. Lekko odsunęłam się od mojej towarzyszki. Teraz czekałam już tylko na jego jakże epicko zabawne teksty skierowane w stronę moją lub Nifenye.
- Hmm... Venus, coś się nie podpisałaś - zaśmiał się.
Z początku spiorunowałam go wzrokiem, jednak później się uspokoiłam. Stwierdziłam, że nie warto.
- Tak, wiem - powiedziałam spokojnie. - Tylko wiesz co? Zanim u kogoś coś... cokolwiek skomentujesz, najpierw spójrz na siebie i oceń, czy rzeczywiście ty jesteś taki cudowny i idealny - kontynuowałam bez większego podnoszenia głosu.
- Pff... Przecież to oczywiste, że taki jestem.
- Mhm... No cóż, w sumie to masz rację. Przecież druga runda wyszła ci bezbłędnie - powiedziałam z ironią.
Całej tej sytuacji, a zwłaszcza mnie Nif i drugi chłopak przyglądali się jakbym była przynajmniej jakimś zjawiskiem nadprzyrodzonym. Cóż... To takie dziwne, że się odzywam? W sumie... Chyba tak. Gdy dziewczyna zauważyła, że chłopak, z którym prowadziłam dialog pogubił się w tym wszystkim, zwróciła się do niego:
- Wynik końcowy jest najważniejszy, a jeśli wy nie jesteście z niego zadowoleni, no to cóż... To trudno. Nie wiem, może kiedyś umówimy się na powtórkę... Jednak teraz my będziemy się już zbierać. Mimo wszystko wam gratulujemy. Do zobaczenia.
Po tych słowach ruszyłyśmy kłusem w stronę naszej stajni. Po chwili Nif dotknęła ręką mojego czoła, po czym obie wybuchnęłyśmy śmiechem.
<Nif? Przepraszam, ale pomysłu nie miałam... (>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!