29 cze 2016

Od Kayuna - Cd. Enoki'ego

- Ty idioto! Równie dobrze sam to mogę udawać, a on z łatwością cię opchnąć jakiemuś przychlastowi! Nie chcę więcej czuć twojego ozora na mojej twarzy! – tutaj z dziwną miną zacząłem wymachiwać łapą przed swoim pyskiem. Chciałem mu pokazać, co właśnie zniszczył swoją śliną! A jak oślepnę od tego!?
- Zobaczysz, że później będziesz o niego skomleć, Kayunku – wymruczał z zadziornym uśmieszkiem. Co on proszę powiedział!? Mrugnąłem kilka razy z rozdziawionymi ustami. O nie nie nie, nie będzie mi tutaj jakimiś podejrzanymi tekstami rzucał, od tego jestem ja!
- Pogrzało cię do reszty!? To raczej TY będziesz skomleć o MÓJ! – wrzasnąłem, łapiąc go za fraki – Jeszcze raz powiesz, że to ja będę na dole, to ci po prostu urwę sprzęta i inaczej pogadamy, panienko! Od góry jestem ja, ja, ja i ja! Nikt inny, kiedyś ci to udowodnię. Czekaj no, co ja właśnie...
- Dałeś się wrobić, dałeś się wrooobić, DAŁEŚ SIĘ WROOOBIĆ! – wykrzyczał mi do ucha, podczas gdy sprzedawca wparował do nas z dziwną miną. Trzymał jakiś medalion, robiąc wielkie oczy.
- Ja... Mam ten... I widzę, że bawicie się dobrze sami... Ja... Chyba dam wam go za darmo... Tylko idźcie stąd, już myślałem, że to ja jestem postrzelony. Won bo mi powietrze zatruwacie, zboczeńcy cholerni! – wysyczał, rzucając nam błyskotkę. Enoki złapał ją zręcznie.
Zdegustowany wilk wygonił nas miotłą, jakby nie chciał nas dotykać. Z trzaskiem zamknął swoje drzwiczki i wywiesił tabliczkę do odwołania. Co to miało być ja się pytam.
Skrzydlaty szeptał coś pod nosem z tryumfalną miną.
- Ty se nic nie myśl zbereźniku! – wrzasnąłem na niego, zakrywając się ogonem – Nic z tego nie będzie, nie-e! Na nic sobie nie pozwalaj, zobaczysz, zabarykaduję się w jaskinie i cię zasypię gradem...
- Pocałunków? – przerwał mi bezczelnie.
- STRZAŁ, KUŹWA MAĆ, STRZAŁ! WIESZ CO, NASZA ZNAJOMOŚĆ ZOSTAŁA OFICJALNIE ZAKOŃCZONA TY... TY... GEJOWSKI PODRYWACZU TY! – ryknąłem na całe gardło, odwracając się do niego tyłem. Usłyszałem tylko ciche parsknięcie.

< Enoki? ;-; >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!