27 cze 2016

Od Elandiel - Cd. Anabel

Zamyśliłam się na temat tego, co powiedzieć Urazie. Chciałam, aby polubiła Anabel choć w połowie tak mocno, jak ja. Jednak nie wiedziałam nic o tej małej dziewczynce. Co miałam powiedzieć Alfie? Że pokochałam praktycznie obcą mi osobę jak Inessę? Przecież to nie będzie miało sensu.. Moje rozmyślania przerwał głośny chlupot wody. Natychmiast odwróciłam się w stronę samicy.
- Co się stało? – zapytałam zaniepokojona, widząc strach w oczach Bel.
- Nie, nic.. Po prostu coś mi się wydawało.. – odparła, uśmiechając się lekko.
- Jesteś pewna? – kolejny raz padło pytanie z mojej strony. Wadera mi przytaknęła i zaczęła przyglądać się tafli wody. – Być może to efekt uboczny eliksiru..
- Nie, to była gałąź. – odpowiedziała, a z jej pyszczka nie schodził ten uroczy uśmiech.
- Bel, proszę, nie strasz mnie.. – mruknęłam, odwzajemniając ów gest. – Poza tym.. Może to trochę dziwny moment, ale.. Chciałabym, żebyś opowiedziała mi coś o sobie. Jeśli to oczywiście nie jest problemem.

< Anaaa? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!