13 maj 2016

Konkurs - losowanie

Zgodni z tym, co obiecałam - pora na losowanie tego, co każdy ma opisać w swoim opowiadaniu konkursowym.
Prosz, oto wyniki losowania:

Rose
Przedmiot: Owoce balissy (400 gr)
Owoce balissy rosną tylko w dwóch miejscach: na szczytach gór (wysokość - około 1500 metrów), oraz głęboko pod ziemią. Przypominają one nieco borówki, jednak mają bordowy kolor. Poznasz je raczej łatwo, ze względu na błękitną łodygę.
Nie brzmi jak wyzwanie? Zacznijmy od tego, że w okolicach watahy na wysokości 1500 metrów temperatura to około -19*C.
Będziesz potrzebowała ogrzewającej, najlepiej zaczarowanej odzieży. Jeśli jednak zdecydujesz się na poszukiwanie owoców pod ziemią, przygotuj się na długą przechadzkę po katakumbach, które od ponad 300 lat znajdują się pod runem Lasu Miłości. Dostanie się tam nie będzie trudne, wejść jest sporo. Z wyjściem może być trudniej, albowiem stworzenia mieszkające pod ziemią chętnie skosztują twojej krwi.


Bandera
Przedmiot: Płatki Feainnewedd (najlepiej około 40 sztuk)
Mam nadzieję, że lubisz wyzwania, Bandero. Gdyby samo wymówienie nazwy tego kwiatu nie było wyzwaniem, to uwierz mi - to nie jest twoje największe zmartwienie. Feainnewedd rośnie tylko w miejscach skropionych Srebrną Krwią. Nie chodzi tu bynajmniej o żelazo w stanie ciekłym, a o krew smoka. 
Pewnie uznałaś, że po prostu go zabijesz i starczy. Owszem, kwiat wyrasta w parę godzin, ale smoka nie możesz zabić. Jego łuski są niezniszczalne. Posługując się sprytem i inteligencją musisz uniknąć spotkania ze smokiem i odnaleźć kwiaty w piętnastokilometrowej jaskini.
Kwiaty poznasz bez problemu, są wielkości wilczej łapy i posiadają różowe, świecące płatki.


Amortencja
Przedmiot: Przestęp (dwa krzewy)
Dość długo myślałam o tym, jakie zadanie Ci przydzielić. Wybrałam ostatecznie Przestęp - podobną do wanilii, małą roślinę rosnącą tylko w Górach smoczych. 
Jednak chciwe smoki zagarniają wszystkie rośliny dla siebie. Będziesz musiała zaproponować im coś w zamian, więc przygotuj się na wyprawę po całej watasze w poszukiwaniu tego, czego będą oczekiwać jako monetę przetargową w waszej "transakcji".


 Tetsu
Przedmiot: Szakłak magiczny
Daruję sobie opis. Nie będę się rozpisywać dla samej siebie, hehe.


 Moon
Przedmiot: Fiolka krwi Fledera
Iście hardcore'owe wyzwanie. Zabicie Fledera to jedno, ale znalezienie takowego to drugie.
Zacznijmy od tego, że żyją w jaskiniach, katakumbach, dużych norach. W nocy wychodzą na żer. Przypominają demony, jednak bliżej im do wampirów. Chętnie Cię wypatroszą i powieszą twoją wątrobę na ścianie. 
Musisz dostać się do największej jamy Flederów w Smoczych Górach, a następnie zabić jednego z nich, nie zwracając na siebie uwagi pozostałych bestii. Prawdziwe wyzwanie, nie sądzisz?


Miu 
Przedmiot: Dwa krzewy Lereth
Generalnie krzewy Lereth rosną na dnach rzeki. Nie są na zbyt dużych głębokościach, bez problemu je odnajdziesz. Po wyjściu z wody zaczną się... Komplikacje. 
Głównie przez to, że jedyne miejsce w okolicy, w którym rośnie Lereth jest poza granicami watahy. Po wyciągnięciu z wody, Lereth zaczyna śmierdzieć jak cholera. Niby się uda je przenieść do watahy, ale... Jest ono halucynogenne. Musisz wymyślić sposób, aby nie czuć wywołującego halucynacje zapachu.


 Cutt 
 Przedmiot: Niedźwiedzie ziele (jeden krzew)
Niepoważnie brzmiąca nazwa rośliny tak naprawdę jest dużo poważniejsza, niż się wydaje, albowiem... Na całym świecie jest tylko jeden krzew, a to właśnie jego potrzebujemy. W jego posiadaniu jest Simon - demon, przypominający nieco jelenia ogromnych rozmiarów.
W jakiś sposób przekonaj go, aby podarował ci roślinę. Jeśli go rozzłościsz, nie objedzie się bez walki.


Savey
Przedmiot: Proszek z kła wilkołaka (około pięciu gram)
Twoim zadaniem będzie odnalezienie w Górach Shinuzu wilkołaka o imieniu Azuki.
Musisz go po prostu zabić. Problemem będzie jednak fakt, iż wilkołaka tej rasy można zabić tylko za pomocą złotego sztyletu. Wybierz się do Rivenwood, kup złoto, a następnie wykonaj własnoręcznie sztylet.

Anabel
Przedmiot: Kawałek skóry Zszywańca
Ah... Zszywańce... Najpaskudniejsze, najbrzydsze i najohydniejsze istoty istniejące na tym świecie.
Są one tak naprawdę sztuczne, ożywione magią. Na ich ciao składają się dwie części - lewa i prawa. Są one połączone grubą liną. Zszywańce są tak naprawdę dwoma martwymi ciałami, w które tchnięto życie.
Lepiej nie wiedzieć, co znajduje się wewnątrz zszywańca, ale obawiam się, że będziesz musiała się o tym przekonać. Pójdź do katakumb, odnajdź zszywańca i pokonaj go, zabierając kawałek jego skóry. Radzę przygotować się na parę drobnych walk, oraz na drastyczne widoki.

Hiakru
Przedmiot: Piekielna woda (1 litr)
Prawdopodobnie pomyślałeś sobie od razu "woda w piekle? Watafak?".
Jednak taka prawda - gdzieś w piekle znajduje się parę źródełek piekielnej wody, której zdobycie zajmie Ci trochę czasu. Będziesz musiał zabić też sporo stworów, aby ją uzyskać.


Dziękuję za uwagę, mam nadzieję, że wasze zadania wam się podobają. Proszę też o uszanowanie mojej pracy - post tworzyłam dwie i pół godziny bez przerwy.
Na opka czekam do 11 lipca.

22 komentarze:

  1. No i lipa. Z zajefajnego pomysłu została tylko.. xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz się, że w ogóle chciało mi się coś pisać. Zaczęłam w okolicach 20.00, skończyłam około 23.30.
      Nie podoba Ci się to - nadal możesz się wypisać. Nikt Cię nie zmusza.

      Usuń
    2. Pod dołem pisze jeszcze dopowiedzenie.

      Usuń
  2. Dobra mam pomysł.. krzaczki się skończyły xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpis pod opkiem
      "Uraza z nudów podpierzyła krzaczki" xDDDDD Bez Urazy xDDDD

      Usuń
    2. To wina Urazy!!! xDDDD Ty nie dobry zachłanny człeku. Przez ciebie będę musiała iść na drugi KRANIEC świata. Horus i te inne sprawy sama wiesz.. xDDD

      Usuń
  3. Ja mam zszywańca. Dzisiejszej nocy będę zaczynała pisać. Głowę mam pełną pomysłów :)
    ~Anabel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę.. ty to masz szczęście C: Ja będę musiała ze smokami handlować ;CCC xDD

      Usuń
    2. Chociaż mam już jakiś pomysł.. xDDD

      Usuń
    3. Cieszę się, że Ci się podoba pomysł, Anabel. Czekam na opko ^^

      Usuń
  4. Hy hy hy... Będzie przypał z Kalanem [towarzyszem Moon] w roli głównej :')

    OdpowiedzUsuń
  5. https://pl.wikipedia.org/wiki/Przest%C4%99p Wikipedia zawsze pomoże :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie o ten przestęp chodzi.
      Ten, który mam na myśli jest z gry xp

      Usuń
    2. Tak jak Owoce Balissy.
      Wiedźmina wyczuwam milordzie~

      Usuń
  6. Urazo ty niedobra. To jest dla 18 latków, a jesteś w moim wieku. xDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro gry rajdowe nie zrobią ze mnie kierowcy,
      sportówki nie zrobią ze mnie sportowca,
      gry o gotowaniu nie zrobią ze mnie kucharza,
      to czemu Wiedźmin ma mi namieszać we łbie?

      Usuń
    2. Urazo trzy słowa : jednorożec, Yenefer, Geralt

      Usuń

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!