27 cze 2016

Od Shin'a - Cd. Omegi

- Poczeaj chwilę.. Przecież tu jest tylko sześć jaskiń.. Gdzie myśmy zaszli? – zapytałem po chwili, stając w miejscu.
- Co? Jak to sześć?
- No.. Normalnie. Alfa mi powiedziała, że mam do wyboru jedną z sześciu. To to są jakieś dodatkowe, czy coś? – kolejny raz zapytałem. Omega jedynie wzruszyła ramionami i lekko się do mnie uśmiechnęła.
- No.. Pewnie tak. – odparła po chwili.
- Więc mniejsza z tym. Umiesz zmieniać się w człowieka?
- A to jest jakieś przesłuchanie?
- Oczywiście! I ja tu zadaję pytania. – odpowiedziałem, puszczając oko do samicy. Borze, Shin, ty amebo intelektualna. Wadera jedynie cicho się zaśmiała. Zapewne z mojej głupoty, ale co tam.
- Tak, umiem. – odparła.
- To chodźmy w miasto, co?, na jakieś lody może, albo szejki..

< Omegooo? > 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!