27 cze 2016

Od Savey Cd. Shin

Telepatia i te sprawy, no bardzo ciekawa sytuacja, może troche śmieszna ale jednak fakt, iż jedzenie mi uciekło wygrywało. Uspokoiłam się z czasem, chcąc pogodzić się z faktem, który oznaczał, że dzisiejszy dzień będzie mini dietą a raczej głodówką.
- To co ci powiedział? - zapytałam.
Basior popatrzył na mnie pytająco jakby nie rozumiał o co chodzi. Po chwili wciągnąl jednak powietrze nosem, wypuszczając je z dość dużym świstem.
- Powiedział, że pójdzie tam - rzekł wskazując łapą na polanę - oraz to, iż będzie tam na ciebie czekał, może przyjmiesz jego propozycje?
Wtedy to ja zrobiłam wielkie oczy, składając sobie jego wypowiedź w całość.  Jednak wpadłam na pewien pomysł.
- Idziesz ze mną, będziesz mym tłumaczem! - oznajmiłam.
<Shin?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!