28 cze 2016

Od Omegi - Cd. Shin'a

Rzeczywiście, piwo smakowało jak woda...tylko że, zmieszana z moczem i do tego dodano barwnik żeby wyglądało jak piwo, a tak na prawdę według mnie to ściema, prawdziwe piwa robią Duńczycy i tyle w temacie
-Wiesz co, chodźmy stąd, tu nie ma warunków
Gdy wyszliśmy, a raczej próbowaliśmy wyjść, kiedy jakiś pijak zagrodził nam drogę
-Dajcie, no na piwo
Cofnęłam się i niestety, ale tak wpadłam na Shina, opierając swoje plecy o jego klatkę piersiową, zniknęłam za nim...pijak dostał, ale w łeb od Shina
Gdy poszliśmy więc do parku, gdzie kupiliśmy porządny alkohol
-No, a....masz rodzeństwo, czy coś?-spytałam-bo ja raczej nie

<Shin?> wiesz Omega lubi zadawać pytaniadefault smiley xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!