27 lut 2016

Od Yukine CD Mine

Musiałem skłamać, żebym nie miał potem problemów. Czarnowłosy zamierzał coś powiedzieć, ale ja byłem szybszy. Podszedłem do tej dziewczyny, którą od dzisiaj będę nazywać Minecraftem i wyszeptałem do niej:
-Odwal się.
To ją zatkało. Uśmiechnąłem się pogardliwie, a Yato wydał z siebie cichy pisk, by następnie podwinąć rękaw. Cała jego ręka była zupełnie splugawiona. Wyjął z kieszeni buteleczkę w czymś podobnym do wody i wylał to na dłoń. Bezskutecznie.
-A tobie co?-Zdziwiła się Minecraft.
-To nic, tylko...-Yato spojrzał na mnie-Ayakashi.
Doskonale wiedziałem, że to ja to zrobiłem. Nie miałem zamiaru się tym zamartwiać.


<Mine? Yatogami?>

2 komentarze:

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!