28 lut 2016

Od Mizuko Do Roy'a

Całą noc dręczyły mnie koszmary. Koszmary, związane z moimi wspomnieniami... obudziły mnie promienie zimowego słońca, wpadające przez wejście do jaskini. Obudziłam się cała we łzach. Jak dobrze, że mieszkam sama w jaskini. Nikt nie widział mojej chwili słabości, gdy płakałam. Otarłam łzy. Wyszłam z jaskini. Postanowiłam pójść na spacer. Szłam lasem. Cały czas miałam dziwne wrażenie, że ktoś mnie obserwuje. Usłyszałam jakiś szelest. Pobiegłam w tamtą stronę. Postać wilka, widząc, że ją zauważyłam zaczęła uciekać. Nie było mi trudno jej gonić, gdyż świeciła neonowymi kolorami. W końcu dopadłam tą oto postać, która jak się okazało była basiorem.
- Czemu mnie szpiegujesz?! - wrzasnęłam wkurzona.
<Roy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!