28 lut 2016

Od Oriona CD Neiry

Zrobiłem się czerwony jak burak. Przybrałem postać człowieka. Ona… no… nie miała na sobie ubrania… zasłaniała ją teraz tylko woda. Przełknąłem ślinę.
- Em… to kiepski moment na przedstawianie się… - powiedziałem zmieszany i odwróciłem się plecami do niej. - Ubierz się, nie patrzę.
Po chwili dziewczyna była już ubrana, ale nadal mokra. Było już bardzo ciemno, a do tego zimno. Dziewczyna zaczęła drgać z zimna. Przybrałem na powrót wilczą postać. Dziewczyna zrobiła to samo. Mimo to, widać było, że nadal jest jej zimno.
- Chodźmy do mojej jaskini. Jest niedaleko - zaproponowałem.
Wadera lekko pokiwała głową. Po krótkim czasie byliśmy na miejscu.
- Jestem Orion - przedstawiłem się.
<Neira?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!