27 lut 2016

Od Mine - Cd. Bishamon

Między mnie a Bishamon spadł Yato dawniej znany jako wilk niszczenia ale postanowił stać się wilkiem szczęścia. Pewnie się zastanawiacie skąd to znam proste spinacze z bogami i te sprawy a o nich tam była mowa.














Yato miał granatowe włosy i normalne ciuchy posiadał 2 katany.
Które zamieniły się w blond chłopaka gdy wypowiedział jego imię,,Yukine".
- Jak tam leci Bishamon.
Nagle Bishamon przestała być wściekła i odwołała swoje Shinki które zmieniły się w ludzi. Kuro zamienił się w starszego mężczyznę.
A tamten kolczyk zmienił się w chłopaka w okularach o imieniu Kazuma.
Weszłam na głaz od drzewa o czymś tam rozmawiali. Słyszałam że całkiem niedawno się pogodzili ale to nie oznacza że jeśli Yato nie depnie jej na odcisk to do tego nie dojdzie. Bishamon rozmawiając z Yato pokazała ręką na mnie wiec postanowiłam zejść. Gdy tylko to zrobiłam oni podeszli do mnie.
(Bisha co wy chcecie ztobic*_*)

_____________________
*skąd
*o nich
*była
*blond
*przestała
*być
*wściekła
*odwołała
*swoje
*które
*się
*zamienił
*mężczyznę
*kolczyk
*chłopaka
*gałąź
*o czymś
*słyszałam
*całkiem
*jeśli
*odcisk
*zejść
*zrobiłam
*podeszli
Następnym razem dodam niepoprawione opowiadanie, a pod spodem napiszę poprawione słowa, bowiem nie mam sił na tłumaczenie na nasz język czegoś takiego:
 

4 komentarze:

  1. Admino przepraszam ale umnie na howeres nie podkreśliło mi tych błędów więc jeszcze raz bardzo przepraszam(Mine)

    OdpowiedzUsuń
  2. To niemożliwe, Mine. Nie ma takiej opcji, by Ci nie podkreśliło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tego, to akurat muszę się nie zgodzić. Mi na hw nie podkreśla błędów, jeśli jestem na telefonie. Ale i tak robienie takich błędów, to drobna przesada.

      Usuń
    2. Rose, ma to sens, ale oznaczałoby to, że każde swoje opowiadanie pisze na telefonie :v

      Usuń

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!