27 lut 2016

Od Say - Cd. Oriona

Noc. Moja ulubiona pora dzięki której zawszę mam pewność, że nikt nie widzi moich łez. Odbicie w tafli wody jedynie mnie pociesza. łzy spadają na taflę, a ja jedynie płacze. Nagle usłyszałam kroki. Nie obejrzałam się, a obok mnie usiadł Orion. Otarłam łzy.
- Co się stało? - spytał.
- Nie ważne... - popatrzyłam na swoje odbicie. 
- Przedstawisz mi się? 
- Sayona... 
- Czemu płaczesz? - dopytywał.
- Nie płaczę... 
- A czemu masz szkliste oczy?
- Bo jest noc - próbowałam go zbić z tropu.
- Mhm... - popatrzył na nocne niebo tak samo jak ja. Zamknęłam oczy.
- Lubisz noc prawda? - spytał, a ja przytaknęłam. Poczułam jak moc mnie przepełnia i iluzją zrobiłam tak, że gwiazdy okrążyły Oriona.
- Jak ty to...
- Jestem wilkiem z mocą gwiazd - zmieniłam jedną gwiazdę w duszka i przytuliłam się do małej istotki - dzięki nim mogę poczuć się... normalna - powiedziałam cicho. Zauważyłam, że ta sztuczka go zafascynowała.
- Umiesz coś jeszcze? 
- Ta... - dotknęłam łapą wody i zaczęłam iść po tafli. zrobiłam Oriona z wody i gdy ten machał głową, to on wodny robił to samo jak lustro. Woda opadła i szłam w stronę jaskiń.
- Czemu się boisz? - spytał.
- Bo... to moja sprawa... - wzięłam głęboki oddech i opuściłam głowę - coś przez co czuje się winna... bezskrzydła, nie do zrozumienia. - odeszłam z opuszczoną głową - niekochana... - wyszeptałam bardzo cicho.
- Czekaj - Orion mówiąc te słowa podszedł do mnie i oboje poszliśmy w stronę watahy.

<Orion? Może jednak zostaniemy przyjaciółmi ;3>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!