27 lut 2016

Od Oriona - Cd. Kurumi

Istota którą właśnie poznałem wydawała mi się jakaś dziwna i trochę podejrzana. Powinienem mieć ją na oku i uważać na nią. Zostałem sam w kawiarni. Uznałem, że nie ma po co tu siedzieć. Wyszedłem z budynku. Skierowałem się do wyjścia z miasta, a wejścia na nasze tereny. Gdy dotarłem na miejsce ponownie przybrałem wilczą postać. Zaczęło się ściemniać. Pobiegłem nad Jezioro Świetlików, gdyż było ono blisko Jaskini Świetlików, w której mieszkałem. Usiadłem na brzegu jeziora. Dookoła panował mrok, tylko świetliki pięknie migały w powietrzu. Nagle usłyszałem szelest. Gwałtownie odwróciłem głowę i ujrzałem Kurumi.
<Kurumi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!