10 sty 2016

Od Arona - Cd. Lily

Bawiliśmy się w letniej części Doliny Czterech Pór Roku. Było tu niewielkie jeziorko. Wskoczyliśmy do niego, bo było bardzo gorąco. Gdy wyszliśmy leżeliśmy chwilę na miękkiej trawie. Poszedłem coś upolować. Po chwili znalazłem jakiś... portal. Zawołałem Lily. 
- Jak myślisz, dokąd on prowadzi? - zapytała.
- Nie wiem. Ale trzeba się dowiedzieć - odparłem.
- Jesteś pewien? Nie wiadomo co tam może na nas czekać...
- Spokojnie, obronię cię.
Wadera zarumieniła się.
- No dobrze. Chodźmy.
Wskoczyliśmy do portalu.
~~~~~*~~~~~
Obudziłem się na ziemi. Rozejrzałem się dookoła. Z tego co widziałem, byliśmy w Japonii. Był to jakiś park i jeziorko. Spojrzałem na Lily. Była w postaci człowieka (zresztą tak samo jak ja). Właśnie się obudziła. Jednocześnie krzyknęliśmy. Ja krzyknąłem, bo Lily wyglądała zupełnie inaczej. Wyglądała tak:

Ale czemu ona krzyknęła? Czyżbym ja także zmienił wygląd? Podbiegliśmy do jeziorka. Przeglądnąłem się w tafli wody. Zatkało mnie. Wyglądałem tak:

To jest bardzo dziwne! Co się stało?!
<Lily?>

4 komentarze:

  1. Miu... nie, że się czepiam, ale chyba coś z tym opkiem przekręciłaś... XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieee, dałam ten link, który mi wysłałaś XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w tym co ja ci wysłałam były dwa linki! Wstawiłaś połowę opka! XDDD

      Usuń

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!