28 sty 2016

Od Yuki'ego CD Hiyori

Kiedy zobaczyłem jegomościa w dresie, natychmiast zrzedła mi mina. Na domiar złego, dziewczyna dosiadła się do niego.
-A tak w ogóle, to jestem Hiyori-Przedstawiła się dziewczyna, a ja momentalnie zapomniałem, jak mam na imię.
-Yyy..Eeee...-Zaciąłem się, ale Yato powiedział:
-On to Yukine.-Hiyori spojrzała na nas ze zdziwieniem.
-Oh, to wy się znacie?-Zapytała.
-Myhym. Jestem jego Shinki-Rzuciłem i niechętnie spojrzałem na Yato.
-Wiesz, gdyby nie ja, to nadal latałbyś po lesie jako świecąca kulka i nie robił NIC-Warknął. Zacząłem trząść się z zimna. Po chwili jednak zrobiło się cieplej, ale wciąż było chłodno.
-No i to mi się bardzo podobało!-Uderzyłem pięścią w stół.


<Hiyori?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!