31 sty 2016

Od Nir'a - Cd. Miu

Przebudziłem się na ziemi, bolało mnie całe
ciało a nos wydawał się złamany.
Pierwsze co zobaczyłem to dość wk*rwionego Drago siedzącego obok,
a kiedy się rozejrzałem zobaczyłem ślady walki.
-Co tu się działo?-zapytałem
-Odj*bało ci, a co miało się stać?
-Co? jak?
-Na serio nic nie pamiętasz?
-Pamiętam tylko tyle że podczas spaceru poczułem ogromny ból.
-A potem nic?
-Nie.
-więc wszystko ci opowiem, przyszedłem tu bo wołałeś mnie o pomoc,
mówiłeś że Miu chce cię zabić więc bez zastanowienia
tu przyleciałem, dopiero po chwili zorientowałem się
że to nie ty tylko demon który przejął nad tobą
kontrole, było za późno na jakąkolwiek reakcje bo mnie zahipnotyzowałeś.
-Przypomniałeś już sobie?-dodał po chwili.
-Nie.
-Ja p*erdole...
-A co działo się później? albo wcześniej?
-Nie pamiętam, obudziłem się jakieś 15 minut temu, ale Miu musiała nieźle nam przy*ebać.
-Chyba powinienem do niej pójść, przeprosić ją i wytłumaczyć wszystko.
-Lepiej nie, pewnie jak do niej teraz pójdziesz to cię zaj*bie.
-Zawsze można spróbować... wiesz gdzie ona mieszka?
-Nie.
-W takim razie idę jej poszukać.
-Powodzenia, ja idę polatać.
Od razu kiedy Drago poleciał zmieniłem się w wilka i poszedłem szukać Miu.

<Miu?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!