28 sty 2016

Od Yato - Cd. Yukine

- Zacznijmy od tego, że jestem Yato.  – odparłem ze spokojem, siadając na murku. – Ty jesteś Yukine. Od normalnych ludzi różni cię parę rzeczy. Pierwsza - jesteś bronią. Druga - jesteś zmiennokształtny. Trzecia - jesteś martwy. Czwarta - jest zima, a ty jesteś w yukacie.
- Po kolei. – zaprotestował. – że co?
- Jestem Przeklętym. Mieszanką wielu utrapień ludzkich. Zostałem zrodzony z ich życzeń, oraz z życzenia mojego ojca. Ty za to jesteś duszą. Zmarłeś będąc w drugiej gimnazjum. I to niedawno. Jesteś nieskażonym duchem, mogącym być Świętą Bronią, czyli Shinki.
- Co daje ta Święta Broń?
- Możliwość przeżycia w świecie pełnym zjaw.

< Yukine? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!