30 sty 2016

Od Dijstry - Cd. Miu

-no dobrze, więc... od czego zacząć?-spytałem i starałem się wsłuchać w to co tłumaczy mi teraz Miu
-Najpierw do polowania, podstawą są mocne łapy i dobry ogon, ogon to jakby przeciw waga,a łapy to dobre rozpędzenie,ale jak zauważyłam że,jak polujesz to chowasz szpony,dlaczego?-spytała
-no bo...taki nawyk
-szpony są potrzebne żeby podczas ostrego skrętu mieć jakąś przyczepność,a ty jak masz schowane szpony, to po prostu wykonujesz ślizg i już leżysz,a twoja zdobycz się cieszy życiem.
Wstałem, zaprosiłem Miu do wspólnego polowania, przypomniała mi , żebym wyjął szpony i wybrała młodą sarenkę, na start odbiłem się mając szpony przy sobie zrobiłem ostry skręt i szybki rozbieg i skok... właśnie upolowałem swoją samodzielną zdobycz
-dzięki za wskazówki, Miu

<Miu?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!