30 sty 2016

Od Daniela - Cd. Moon

- Bywało lepiej,aczkolwiek nie jest najgorzej.. -
odparłem,wzruszając ramionami.Moon odpaliła silnik i dalej powoli
sunęliśmy się do przodu.Dziewczyna patrzyła uważnie przed siebie,przypuszczam aby przypadkiem nie potrącić jakiegoś kolejnego debila.Uff..ja natomiast zacząłem dokładnie oglądać moją rękę,kręcąc nadgarstkiem.Już było o niebo lepiej, jednak dalej strasznie piekło.Jechaliśmy tak i byliśmy już całkiem niedaleko,zwalnialiśmy powoli,ponieważ pojawiło się czerwone światło.Nagle jakiś facet,pewnie całkiem pijany otworzył drzwi i zaczął coś grozić Moon..- Dasz panna 50 zł?
Dziewczyna już uniosła pięść aby mu przyłożyć w mordę,lecz ten koleś przytrzymał jej rękę. - Słuchaj no pani dawaj tą kasę,albo nie będzie za ciekawie!
- Nie to ty słuchaj kolego, albo się odpierniczysz i łaskawie
zabierzesz stąd swoje dupsko, albo nie będzie dobrze z tobą. - odparłem obojętnie.
<Moon?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!