30 sty 2016

Od Daniela - Cd. Moon

Wszedłem do "fury" dziewczyny.
Usiadłem na skórzanym siedzeniu,bo w sumie co innego
mógłbym robić w samochodzie,chyba nie stać? Chociaż..Ach,chyba
jest ze mną już tak źle,że myślę o tak głupich rzeczach? Cóż..
Oparłem się o górną część fotela,tak zwanego..i wsłuchałem się
w rytmy płynące z radia.Nawet mi się spodobać,zacząłem stukać palcami,o
skórę,tupiąc przy tym lekko nogą..Takie przyzwyczajanie.Moon spojrzała na moją nogę,podniosłem na nią mój wzrok,na co ona zawstydzona skierowała swoje spojrzenie w przednią szybę.Zaśmiałem się cicho.
- Wybacz to taki..nawyk.A co robiłaś,gdy ja tymczasem siedziałem na sali?  Spotkało cię coś ciekawego?
<Moon? Danio taki ciekawy xD B) >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!