30 sty 2016

Od Nir'a - Cd. Nif

Kiedy się przebudziłem byłem w jakiejś jaskini.
-O, już wstałeś.-Powiedziała Neira
-Co? gdzie ja jestem?
-Znalazłam cię leżącego na ziemi w
środku lasu a z tyłu głowy leciała ci krew,
więc zaniosłam cię tutaj i opatrzyłam.
-Dziękuje-powiedziałem uśmiechając się do siostry.
-A tak w ogóle to co się działo w tym lesie?
-Długo by opowiadać...
Rozmawiałem jeszcze trochę z siostrą a kiedy skończyliśmy
wyszedłem z jaskini.
Pierwsze co zrobiłem to zacząłem szukać Nif.
Szukałem wszędzie ale nigdzie jej nie było.
W końcu poszedłem do jej jaskini.
Szukałem tam rzeczy którą mógłbym powąchać
i szukać Nif po jej zapachu.
W końcu znalazłem jej ubranie.
Powąchałem je i od razu wiedziałem gdzie mam iść.
Biegłem chyba przez pół lasu, aż w końcu zobaczyłem
jakieś wejście do lochów.
Słyszałem że są w nim różne potwory i zjawy a
kiedy tylko podszedłem do wejście to okazało
się że to co słyszałem to prawda.
Z lochu wyszły dwie zjawy. ( https://www.google.pl/search?safe=off&hl=pl&authuser=0&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1920&bih=957&q=ch%C5%82opak+z+anime&oq=ch%C5%82opak+z+anime&gs_l=img.3..0.2097.6900.0.7102.19.12.2.2.2.0.248.1121.3j2j2.7.0....0...1ac.1.64.img..8.11.1126.uyZaONTUqPw#safe=off&hl=pl&authuser=0&tbm=isch&q=mroczny+wojownik&imgrc=v7eMOZKBdNfU2M%3A )
Przywołałem ostrze światła i rzuciłem się na nie.
Po chwili zjaw już nie było.
Wszedłem do lochu, przede mną stało jeszcze kilka zjaw i potworów.
-Eh... to będzie długa walka...-westchnąłem
Kiedy kilku godzinna walka się skończyła
usłyszałem głos Nif która wołała o pomoc.
Zacząłem biec w stronę z której dochodził ów głos.
Byłem już prawie na miejscu, ale nagle
przed moimi oczami stała dziwna mroczna postać. ( https://www.google.pl/search?safe=off&hl=pl&authuser=0&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1920&bih=957&q=ch%C5%82opak+z+anime&oq=ch%C5%82opak+z+anime&gs_l=img.3..0.2097.6900.0.7102.19.12.2.2.2.0.248.1121.3j2j2.7.0....0...1ac.1.64.img..8.11.1126.uyZaONTUqPw#safe=off&hl=pl&authuser=0&tbm=isch&q=mroczny+wojownik&imgrc=t66GJaZwOSev3M%3A )
-Hej braciszku.-Powiedział
-Reik? to ty?
-Tak
-Ale co ty tu robisz? i czemu tak wyglądasz?
-Wyglądam tak bo jestem demonem, a jestem tu bo chciałem zobaczyć
na ile silny jesteś i czy też jesteś demonem, i szczerze mówiąc zawiodłem się,
widziałem jak kłusownicy cię obezwładniają i zabierają twoją
przyjaciółeczkę tu, do lochu, zabiły ich potwory ale zdążyli
się przed śmiercią trochę zabawić tą dziewczyną.
-I tylko się k*rwa patrzyłeś jak ją wykorzystują?!
Nic w tedy nie zrobiłeś?!
-Zrobiłem, dokończyłem to co oni zaczęli.-powiedział śmiejąc się.
-Ty k*rwo!-krzyknąłem po czym zmieniłem się w demona i rzuciłem się na brata,
ale on uniknął mojego miecza i uciekł.
Zmieniłem się w człowieka, wziąłem Nif na ręce i zaniosłem do mojej jaskini.

<Nif?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!