31 sty 2016

Od Moon - Cd. Daniela

Teraz, w takiej nietypowej sytuacji bawiłam się lepiej, niż kiedykolwiek wcześniej. Ogólnie wszystko co z Danielem związane było dla mnie takie... nowe. Odwzajemniłam uśmiech, nieznacznie ukazując równie bialutkie zęby. Wróciłam do swojego nucenia, dodając do tego wybijanie rytmu kciukiem prawej dłoni. Piosenka skończyła się, lecz szybko została zastąpiona moim ulubionym utworem, mianowicie "Centuries" zespoły Fall Out Boy. Teraz już pewnie nuciłam znaną melodię, a uśmiech sam wpełzł mi na twarz. Nawet nie wiem kiedy zaczęłam śpiewać, ale było to chyba podczas przedostatniego refrenu.
- But you will remember me... Remember me, for centuries...- i w tym właśnie momencie dotarło do mnie co robiłam
Spaliłam buraka, ponownie chciałam zetrzeć nieznośne wypieki. Ale też zaczęłam się śmiać z własnej gafy. Dobra, miałam amerykański akcent i bardzo dobrze posługiwałam się tym językiem, ale jednak nie lubiłam chwalić się takimi szczegółami.

<Daniel? Normalnie piosenkarka z Moon xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!