29 sty 2016

Od Nir Cd Nifenye

Kiedy się przebudziłem byłem w jakiejś jaskini.
-O, już wstałeś.-Powiedziała Neira
-Co? gdzie ja jestem?
-Znalazłam cię leżącego na ziemi w środku lasu a z tyłu głowy leciała ci krew, więc zaniosłam cię tutaj i opatrzyłam.
-Dziękuje-powiedziałem uśmiechając się do siostry.
-A tak w ogóle to co się działo w tym lesie?
-Długo by opowiadać...
Rozmawiałem jeszcze trochę z siostrą a kiedy skończyliśmy wyszedłem z jaskini. Pierwsze co zrobiłem to zacząłem szukać Nif. Szukałem wszędzie ale nigdzie jej nie było. W końcu poszedłem do jej jaskini. Szukałem tam rzeczy którą mógłbym powąchać i szukać Nif po jej zapachu. W końcu znalazłem jej ubranie. Powąchałem je i od razu wiedziałem gdzie mam iść. Biegłem chyba przez pół lasu, aż w końcu zobaczyłem jakieś wejście do lochów. Słyszałem że są w nim różne potwory i zjawy a kiedy tylko podszedłem do wejście to okazało się że to co słyszałem to prawda. Z lochu wyszły dwie zjawy. Przywołałem ostrze światła i rzuciłem się na nie. Po chwili zjaw już nie było. Wszedłem do lochu, przede mną stało jeszcze kilka zjaw i potworów.
-Eh... to będzie długa walka...-westchnąłem
Kiedy kilku godzinna walka się skończyła usłyszałem głos Nif która wołała o pomoc. Zacząłem biec w stronę z której dochodził ów głos. Byłem już prawie na miejscu, ale nagle przed moimi oczami stała dziwna mroczna postać.
-Hej braciszku.-Powiedział
-Reik? to ty?
-Tak
-Ale co ty tu robisz? i czemu tak wyglądasz?
-Wyglądam tak bo jestem demonem, a jestem tu bo chciałem zobaczyć na ile silny jesteś i czy też jesteś demonem, i szczerze mówiąc zawiodłem się, widziałem jak kłusownicy cię obezwładniają i zabierają twoją przyjaciółeczkę tu, do lochu, zabiły ich potwory ale zdążyli się przed śmiercią trochę zabawić tą dziewczyną.
-I tylko się kurwa patrzyłeś jak ją wykorzystują?!
Nic w tedy nie zrobiłeś?!
-Zrobiłem, dokończyłem to co oni zaczęli.-powiedział śmiejąc się.
-Ty kurwo!-krzyknąłem po czym zmieniłem się w demona i rzuciłem się na brata, ale on uniknął mojego miecza i uciekł.
Zmieniłem się w człowieka, wziąłem Nif na ręce i zaniosłem do mojej jaskini.

<Nif?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!