31 sty 2016

Od Nir'a CD Nif


Nif dalej nie mogła się otrząsnąć po tym co wydarzyło się w lochach, a ja nie mogłem dalej patrzeć jak się smuci.Zmieniłem się w człowieka, podszedłem do stołu i zapytałem:
-Może się czegoś napijesz?
-Chętnie.
-A czego?
-Wody.
Wyciągnąłem dwie szklanki i nalałem do nich wodę.Do szklanki Nif dolałem wcześniej kupione eliksiry, Felix Felicis i Laughter Dałem wodę Nif a kiedy eliksiry zaczęły działać od razu się uśmiechnęła.
-Nir...-powiedziała uśmiechając się.
-Tak?
Nif zmieniła się w człowieka, rzuciła się na mnie i zdarła ze mnie koszule, po czym polizała mnie po twarzy.
-Nif, co ty robisz?-zapytałem.
Wtedy zorientowałem się że przypadkiem zamiast Laughtera dałem jej Amortencje.

<Nif?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!