12 lip 2015

Toma!

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiPEb3k7fRQchCH___74n7O2iyQUzMRHWH1jCnXndxwqudbBYI2vZYQA7dlNfvzQnD9rhMMwEka3_wXi3ETmie3AAZ-6y1pM38HhPb3ZHntDXmTsljZxcHd7w0jgW-qhTzKwtgKAPP8z08/s1600/cm__whitehawk_by_the_nutkase-d5po9c3.png





Imię: Toma

Pseudonim: Tom, Tommy, Whitehawk

Wiek: 3 lata 

Płeć: Basior

Rasa: Wilk snu

Charakter: Uh.. Toma ma wiele zalet, jak i wad. Potrafi być miły, przyjacielski, romantyczny (czytaj zboczony), szarmancki i pomocny, jak również może przedstawiać przeciwieństwa tychże zalet. Zdarza mu się być.. trudnym. Wtedy dopuszcza do siebie nieliczne osoby.

Stanowisko: Strażnik


Konto: 360 KR

Zauroczenie: Jak z grubej rury, to z grubej rury. Uraza :3

Partner: Uraza ♥

Jaskinia: Jaskinia Kryształu

Potomstwo: Kazuto Kirigaya

Rodzina: Korra - matka, Aan - ojciec

Moce: Związane z rasą + zmiennokształtność

Ulubiony kolor: Złoty

MottoPrawdziwy świat jest tam, gdzie są potwory. Dopiero tam przekonujesz się, ile jesteś wart.

Urodziny: 17 czerwca

Lubi: Zbyt dużo wymieniać XD

Nie Lubi: Chamstwa, wywyższania się.

Historia: Postanowiłem opuścić rodzinę w poszukiwaniu nowej watahy. Chciałem się usamodzielnić. Wędrując, dotarłem na cudowne tereny. Przyglądając się dwóm wilkom, usłyszałem, że mówią coś o watasze. Zaciekawiony do nich podszedłem. Owymi wilkami była Miu wraz z Anubisem. Wysłali mnie do Kan-D - alfy, która pozwoliła mi dołączyć.

Inne zdjęcia: Z dedykiem dla Miu | Jako człek :       




Kontakt: GG - 53297126

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!