29 lip 2016

Patrząc na ciemność lub śmierć boimy się nieznanego - niczego więcej.

whiteliolynx
Patrząc na ciemność lub śmierć boimy się nieznanego - niczego więcej.
Imię: Asiria Misterium
Pseudonim: Bliscy zwracali się do niej Miste.
Wiek: Asiria nie wie, ile ma lat.
Płeć: Wadera || Kobieta
Rasa: Jest z tym mały problem. Otóż ona sama nie ma pojęcia, kim jest.
Charakter:
Naj­trud­niej jest wy­mazać z pa­mięci tych, którzy się sa­mi wpisali. 
Stroni ona od kłamstwa, przez co zdarza jej się być do bólu szczerą. Lubi uprzykrzać życie swoim towarzystwem ludziom, których zna. Jest nieufna, jednak jeśli już zdobędziesz ów zaufanie, będzie mogła za Tobą skoczyć w ogień. Nigdy nie udaje kogoś, kim nie jest. Bowiem często dopisuje jej humor, który jednak czasem się psuje. Sama nie wie, od czego to zależy. Oczywiście, jak przystało na taką mieszankę, jest odważna i inteligenta. Jednak tego drugiego nie okazuje tak często. Można by rzec, że pyskowanie i sarkazm to jej hobby. Aczkolwiek to jej zapora, na której zatrzymują się ci, którzy nie są warci bliższego poznania Asiri. Tak naprawdę to wadera z niskim poczuciem własnej wartości, którą bardzo łatwo zranić. Jej też zdarza się płakać. Robi to tak, aby nikt nie widział, ani nie słyszał. Jeśli coś idzie nie po jej myśli - uśmiecha się szeroko, aby wyprowadzić z równowagi tych, którzy chcą jej porażki. Doskonale wie o tym, że nie powinno się poddawać, przez co zawsze walczy do ostatniej kropli krwi. Dwa słowa - odpuść sobie - są dla niej niebywałą motywacją. Gdybyś jej tak powiedział, to przeniesie nawet góry! Jest dobrą słuchaczką, która czasem da radę pomóc. Lubi rozwijać swoje pasje i udaje, że ma gdzieś to, co inni o niej myślą. I owszem, daje sobie radę. Gdy ma dobry humor, nie może usiedzieć na jednym miejscu. Ale ma również te złe dni. Wtedy nawet z kijaszkiem się do niej nie zbliżaj, bo odgryzie. Pierwsze robi, później myśli. Nie ma dla niej chwili zawahania. O ile wiązanka przykrych słów Ci nie wystarczy, użyje jednej ze swoich mocy. Tych gorszych mocy. A wiedz, że ona wytrzymała już wiele. I nieraz udowodniła, że wytrzyma jeszcze więcej.
Jednak.. Ile z tego jest prawdą, a ile dodali ci, którzy ją spotkali..?
Stanowisko: Upodobała sobie miejsce lekarza. Ma bowiem nadzieję, że dzięki temu odzyska to, co utraciła.
Głos: Lie
Konto: 300 KR
Orientacja: Heteroseksualna.
Zauroczenie: Aby Asiri mogła się w kimś zauroczyć, musi go wpierw dobrze poznać.
Partner: --
Jaskinia: Mysterium nie przepada za tłokiem. Temu też wybrała spanie na świeżym powietrzu, w losowych miejscach.
Potomstwo: --
Rodzina: Hm. I tu nasuwa się pytanie - z kim ona może być spokrewniona?
Moce: Zdała sobie sprawę z tego, że potrafi hipnotyzować śpiewem. Umie również ogłuszyć przeciwnika, lub wysadzić mu bębenki słuchowe. Biegnąć blisko wody może ją zamrozić i po niej swobodnie przejść. Po tym lód z powrotem zmienia się w ciecz. Jeśli się zdenerwuje, pojawiają się wokół niej ostre, ciemnofioletowe kryształy. Ma również dar zasklepiania ran, po wyrecytowaniu specjalnego manuskryptu. Wie również, że potrafi zmieniać się w człowieka. Reszta nadal pozostała nieodkryta.
Umiejętności: Asiri podczas swoich wypraw nauczyła się ładnie śpiewać. Dzięki wizytom w okolicznych wioskach potrafi również tańczyć, jak i gotować egzotyczne potrawy. Ma także talent do wykonywania rysunków na ciele.
Ulubiony kolor: Upodobała sobie czerwień i czerń.
Motto: Patrząc na ciem­ność lub śmierć boimy się niez­na­nego - nicze­go więcej.
Urodziny: Wie jedynie, że jej znakiem zodiaku jest koziorożec.
Lubi: Czytać książki | Odkrywać siebie | Patrzyć w gwiazdy | Obserwować niebo | Zwierzęta | Konwalie | Prawdomówność.
Nie lubi: Infantylności | Cynizmu | Nieuzasadnionego użalania się nad sobą.
Historia:
Pamiętam, że obudziłam się w lesie. Ze zgrozą uświadomiłam sobie, że wiem jedynie jak mam na imię, oraz że dawniej zwracano się do mnie Miste. Tylko.. Dlaczego? Nie miałam pojęcia kim jestem, gdzie się znalazłam oraz dlaczego tu jestem. Doszło do mnie, że straciłam pamięć. Próbowałam otrząsnąć się z szoku, jednak wyszło to szybciej, niż się spodziewałam. Przez interwencję dwóch wilków, dowiedziałam się, że jestem na terenach watahy. Po krótkim namyśle stwierdziłam, dlaczego nie?
Inne zdjęcia: Jako człowiek | Owszem, dostałam pozwolenie na używanie tej pracy.
Kontakt: Asiria (howrse) || asiriamisterium@gmail.com
Ciekawostki: 
Zapewne niektórzy się domyślili, że samica straciła pamięć. Wie jedynie parę rzeczy.
Jeszcze przed tym wędrowała po wioskach. Lubiła zdobywać doświadczenie i uczyć się nowych umiejętności. I nie wszystko przepadło - zapamiętała, jak ją opisywano oraz to, co już umie.
Ma niejasne wspomnienia z pewną watahą..
Statystyki:

  • Inteligencja: 150
  • Szybkość: 100
  • Zręczność: 100
  • Magia: 25
  • Siła: 25
  • Wytrzymałość psychofizyczna: 200

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!