22 lip 2016

Od Enoki'ego - Cd. Kayuna

Obudziłem się w jakimś wilgotnym miejscu. Uniosłem się gwałtownie i zmieniłem w postać wilka, rozglądając się dookoła. Jaskinia Wody... Dzięki Kay. Wyszedłem szybko i podbiegłem do siedzącego na kamieniu chłopaka. Wgramoliłem mu się w miarę możliwości na kolana i położyłem wygodnie.
- Obiecałeś, że zostaniesz - mruknąłem cicho. - Zostałem, ale na zewnątrz - odpowiedział, drapiąc mnie za uchem. Czekaj co? Uniosłem łeb zdziwiony, na jego gest. Kayun zabrał rękę i poprostu siedział wpatrując się we mnie.
- Jesteś najdziwniejszym gościem jakiego znam, ale nadal cię lubię - lubisz? Ty go "kochasz" Enoki zaakceptuj to w końcu. Pokiwałem głową na boki i schowałem ją pod płaszczem czarnowłosego.

<Kay?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!