23 lip 2016

Odejście: Korra10

Tu du du du du... Z czystym sumieniem odchodzę z tego zagrajdołka.
Angelika B. 23.07.2016r.
 Myślę, że zrobiłam wszystko to, co musiałam i chciałam, a powoli mi się znudziło zapierdalanie za wszystkich wokół [nie liczę Kayaka i Savki]. Miu już uciekła, teraz czas na mnie, bo i tak miałam zrobić to w połowie sierpnia. W sumie termin nie powinien robić różnicy. *WZRUSZA RAMIONAMI* Niech teraz inni się ruszą i popatrzą, co jest do zrobienia, a nie biadolą, że nic nie ma. Uwierzcie, tu jest BARDZO DUŻO szczegółów do dopracowania. Ale chyba zboczyłam z głównego tematu. Także Moon i Raug znikają z listy postaci, moja persona z listy administratorów. Miał być event. Jak chcecie, to róbcie, jest koncept, teraz tylko wszystko wykorzystać.
 Nie wiem, czy będę tęskniła za wszystkimi, nie mam do tego głowy. Jak kto sprytny, to jakoś znajdzie kontakt.
 Jednak zastrzegam sobie prawa do użytku wyglądu Moon, gdyż zawsze mogę wrócić na tego freestyle'a Ktoś podwali- zjem.

Moon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!