6 lip 2016

Od Axtoshi

Liście szeleściły w rytm odpijających się o ziemię łap. Szybki bieg w poszukiwaniu jakiegokolwiek wilka staje się już rutyną. Mój oddech przyśpieszył wraz z prędkością - poczułam, jakbym ścigała się z gepardem. Zatrzymałam się gwałtownie, lądując pyskiem w ziemi, kiedy zobaczyłam dwa leżące wilki. Szybko otrząsnęłam się i podbiegłam nieświadomie do tamtej dwójki.
- Sorka, że przeszkadzam, ale szukam Enoki'ego. Znacie? - zapytałam z uśmiechem. Wilki odwróciły się do siebie, kiwając porozumiewawczo głowami.
- Jest w watasze jeden o takim imieniu. Musisz szukać na terenach.
Kiwnęłam głową i zaczęłam biec ponownie, krzycząc jeszcze "Dzięki". Nie przebiegłam nawet 30 metrów kiedy wpadłam na innego wilka.
- Co do...? - usłyszałam tylko i podniosłam wzrok do góry.

<Ktokolwiek, byleby nie Kayun? XD>

1 komentarz:

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!