24 lip 2016

Od Enoki'ego CD Luke'a

Chodziłem po mieście ciesząc się nową mocą tak, że nawet wstąpiłem do Biedronki po paczkę miśków Haribo. Miałem już wracać do watahy, kiedy walnąłem ciałem o chłopaka w kapturze. Objechałem go bezcelnie wzrokiem i spojrzałem mu w oczy. Gej radar został aktywowany.
- Następnym razem patrz gdzie idziesz - warknąłem i zacząłem iść w stronę lasu. Zatrzymałem się jednak i odwróciłem do chłopaka - Ktoś ty?
Odpowiedziała mi głucha cisza, którą przerwal cichy głos.
- Luke...
- Taaa fajnie. Enoki, chcesz Haribo? - zapytałem i spojrzałem w głąb lasu - Dalej, bo muszę wracać do koleszków wilków, młody.

<Luke? Geje trzymają się razem nie? Xd>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!