21 lis 2015

Ifus! (Jako basior xD)


Imię: Ifus
Pseudonim:Niebieski
Wiek: 4 lata
Płeć: Basior
Rasa: Wilk Wody
Charakter:Jest miłym i uczciwym basiorem. Jest bardzo lojalny. Nie jest nad opiekuńczy.
Stanowisko:Nauczyciel latania
Głos: https://www.youtube.com/watch?v=BPiW0tkWfeg
Konto: 300 KR
Zauroczenie: Nw
Partner: Szuka...
Jaskinia: Jaskinia Żywiołu Wody
Potomstwo:Brak...
Rodzina: Brat Hades
Moce:*Umie wyczarować wodę
*Teleportować się
*Zmiana w człowieka
*Zmiana w sarnę
*Zmiana w konia
Ulubiony kolor:Niebieski
Motto:Brak
Urodziny:30 grudnia
Lubi: Lubi walki z innymi wilkami, ale również ze zwierzyną. Bardzo lubi pływać. Lubi czerwone wino i zapach krwi.
Nie Lubi: Nie lubi piwa, idiotów i żuli. Wręcz nie cierpi nachlanych wilków, które łażą wszędzie jakby mózgu nie miały.
Historia: Gdy miałem 2 lata uciekłem od rodziców. Byłem w Watasze Północnych Puszczy, ale po roku mnie stamtąd wywalono. Przez rok błąkałem się po świecie i nocowałem w jakiś norach. Pewnego razu zobaczyłem parę wilków ,poszedłem za nimi i trafiłem właśnie tutaj.
Inne zdjęcia:
  X
Jako sarna
Jako koń
Kontakt: Aria226 (Howrse)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!