30 lis 2015

Od Kiby - Cd. Savey

Tak jasne bo ja wysiedzę w miejscu, no pewnie już sobie posiedziałem za długo. Wstałem przeciągnąłem się po czym wyszedłem z jaskini. Rozprostowałem kości,nieco mnie łapy bolały zacząłem truchtać przez las by się troszkę rozruszać, Dogoniłem Savey i pomogłem jej z zaniesieniem zdobyczy
-Nie upilnuje Cię ..
-Sorki dużo chłopak jestem więc się nie da
-A jak się czujesz ?
-Dużo lepiej .. -uśmiechnąłem się
W jaskini zjedliśmy zdobycz .. przyszła Itami uśmiechnięta
-Jak Kiba dałeś ostatnio prawdziwy popis ..
-Już się nie nabijaj
-Jasne .. serio mówię a ty oczywiście Nie ..
-Dobra .. głodna ?
-Jadłam u Exan'a .. -mruknęła
Wzięła coś z pod poduszki
-A Ty dokąd ?
-Trening mam
-Sama ..
-Nie .. -powiedziała i wybiegła
-A Ty Savey jak trening ?

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!