29 lis 2015

Od Luny - Cd. Decimace'a

- Ttak - odparłam niepewnie.
Wyszliśmy na parkiet. Tańczyliśmy razem przez kilka piosenek. Potem stanęliśmy obok. Na imprezie były wszystkie szczeniaki ze szkoły, czyli: Lily, Kasumi, Kazuto, Ryuu, Kay, Decimate, no i oczywiście ja. Słyszałam jak Kay zakłada się z innymi, że każdy ma zatańczyć z którąś waderą. Do tego konkursu zagłosił się Kazuto, Ryuu i Kay. Decimate powiedział, że na razie ma doś tańców. Czyli było trzech basiorów na trzy wadery. Kaz podszedł do Kasumi, a Ryuu do mnie. Oczywiście zgodziłam się na taniec. Kay tańczył z Lily. Widać było, że świetnie do siebie pasują.
<Kasumi? Kazuto? Decimate? Ryuu? Lily? Kay?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!