28 lis 2015

Od Rae'a CD Miu

Piekło jak cholera, jednak nie chciałem być mięczakiem i zostawiłem łapę w spokoju. Nie dając oznaki bólu, gapiłem się w Miu. Po chwili jednak odezwała się stanowczo.
- Teraz możesz dotykać. - podparła się. Uśmiechnąłem się zwycięsko, ale nic nie zrobiłem.
- A co wiesz o innych wymiarach? Bo wiesz, któregoś razu wybrałem się na przechadzkę po wspomnieniach... Niekoniecznie moich. - wycedziłem przez zęby. Zaśmiała się, pewnie wyobraziła sobie mnie jako szczenię. Wyglądałem pewnie słodko, aż cukrzycy się dostaje od samego patrzenia. Zamyśliła się, po czym przerwała ciszę.
- Są równoległe do naszego, przedstawiają inną czasoprzestrzeń, inny świat... Wszystko co nam nieznane lub już dawno widziane. - nie rozumiałem ani jednego słowa. - Ale powiedz, jak doszło do tego, że się zmieniłeś? - spytała po chwili.
- Sam nie wiem... To taki instynkt. - burknąłem. Miu przekrzywiła lekko łeb.
- Widziałam kiedyś takiego stwora. Mieszanka Demona i Mutantio. Były wykorzystywane na arenach. - przypomniawszy sobie o tym, na jej pysk wkradł się tryumfalny uśmiech,

< Miu? Wena boli >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!