28 gru 2015

Od Ray'a - Cd. Zay

-Skarbie spokojnie- pocałowałem ją - teraz już jest dobrze, jestem tu z tobą.
Uśmiechnęła się przez łzy.
-Kocham cię-wyszeptala.
-Ja ciebie też-przytuliłem ją.
Leżeliśmy wtuleni w siebie przez dłuższy czas. Nagle zapytałem:
-Chcesz kakao?
-Chętnie
Wstałem z łóżka i ruszyłem w stronę kuchni. Zrobiłem dwa kubki kakaa i wróciłem do ukochanej. Podałem jej jeden kubek i położyłem się obok. Zacząłem powili pić.
-Jesteś zmęczona?-spytałem.
-Troszkę
-Idź spać-pocałowałem ją w czoło. Zabrałem od niej pusty kubek i odniosłem go razem z moim do kuchni. Znów znalazłem się na łóżku obok Zay. Zadałem jej pytanie:
-Możemy spać w jednym łóżku? Jak nie to pójdę na kanapę...
<Zay? Skarbie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!