29 gru 2015

Od Hadesa cd Amor

-Fajnie jest- powiedziałem.- Też ją lubię.
Pobiegłem w krzaki i ulepiłem kulkę, żeby Amor się nie dowiedziała. Zajrzała za drzewo, a ja rzuciłem kulką w jej nos.
-Myślałam, że już skończyliśmy- zaczęła mnie obrzucać śnieżkami.
-No dobra, dobra- próbowałem zakończyć bitwę.
Bitwa się zakończyła. Dałem jej różowe pudełeczko. 

-Jaki śliczny!- powiedziała jak zobaczyła pierścionek.
-Czy zostaniesz moją dziewczyną?- zapytałem.
-Hmmm...- byłem zaniepokojony- Jasne że tak!
<Amor?>

4 komentarze:

  1. Ej, to bez sensu. HADES JEST Z OMEGĄ, A SIĘ DO AMOR PRZYSTAWIA. Nie rozumiem waszej logiki ludzie, lel :v
    ~Cutt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cutt, rozjebujesz system xD Przypomnijmy sobie Twe słowa:
      "A może by tak... ZDRADY? XD
      Np. Jest sobie jakaś Vincentka i Vincent i Vincent zdradza Vincentkę z jakąś Wieśką, a potem Vincent tłumaczy się Vincentce i ona mu wybacza, lub nie c: XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD"

      Usuń
  2. Przy okazji-Hades nie powinien decydować za Amor, czy zostanie jego partnerką, czy też nie. Powinien zakończyć na słowach:
    "Czy zostaniesz moją dziewczyną?"
    A potem dopiero:

    ~ Cutt

    OdpowiedzUsuń
  3. za kare trza mu odebrac plodnosc. xdd
    #Kahir ;-;

    OdpowiedzUsuń

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!