29 gru 2015

Od Amor cd Hades

Położyłam się spać. Obok mnie leżał Hades. Basior objął mnie łapą.
~~~~~~~~~~~~Rano ~~~~~~~~~~~~
Gdy się obudziłam Hades już napoił konie. Właśnie miał wychodzić na polowanie.
-Obudziłaś się- rzekł zdumiony.- Myślałem, że będziesz spała jeszcze chwilę.
-Też tak myślałam- uśmiechnęłam się.- Ale jednak się obudziłam.
Poszłam z wilkiem na polowanie. Złapaliśmy dorodnego kojota. Hades upiekł zdobycz w jaskini. Pożywiliśmy się nią. Mieliśmy już ruszać, ale Hades zapytał:
-Czy chciałabyś mieć szczeniaki?
-Tak, chętnie- zarumieniłam się.
-A kiedy? I z kim?- spytał.
-Może nawet dzisiaj. Oczywiście, że z... Tobą- basior rozluźnił się.
<Hades? Pierwsze opowiadanie na +18 Ty>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!