30 maj 2016

Od Jeff'a - Cd. Miu

Spojrzałem na Miu dostrzegłem,że jej powieki mimowolnie opadają.Westchnąłem..zaraz również pójdę w kimę.
- Idź spać diable wcielony. - powiedziałem cicho,niby do siebie..a jednocześnie do czerwono włosej.Wbrew wszystkiemu,poczułem na sobie lekkie uderzenie.Wytrzeszczyłem oczy..co ona ma tam jakiś czujnik wbudowany czy jak? No,też bym taki chciał.Pomasowałem obolałą część..i spoglądając na Miu.Gdy śpi wygląda tak bezbronnie,w przeciwieństwie do tego co ukazuje nam na codzień.Ziewnąłem,co było oznaką wielkiego zmęczenia.Powinienem już się położyć.Wziąłem jakiś pierwszy lepszy koc i narzuciłem na śpiącą dziewczynę.Sam jednak podreptałem do swojej sypialni i ulozylem się wygodnie na łożu.Plany na jutro?..Trudno zliczyć.Skoki na bungee,paralotnie..Poczułem jak powieki nasuwają się na oczy..zaspalem.
<Miu?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!