28 maj 2016

Od Jeff'a - Cd. Miu

- Do mnie? Za zakrętem w lewo,później prosto..i widzisz taki duuuży blok,wchodzisz przez drzwi,później po schodach.Wyciągasz kluczyk,wkładasz do zamka..przekręcasz i wchodzisz.Następnie siadasz na kanapie i włączasz telewizor.
- Nie można prościej? - mruknęła,bijąc mnie piąstką w ramię.
- Mówiąc prościej jeszcze kawałek i jesteśmy. - włożyłam ręce do kieszeni,analizując swoje szansę na wygranie w paintball'u.Moja jasna blond czupryna,zdradza mnie całkowicie..ale jeszcze wygram.Moje umiejętności strzelnicze pokrywają się z maskowaniem. - Miu ty mnie serio lubisz lać,robisz to na każdym kroku. - parsknąłem.
<Miuu?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!