30 maj 2016

Od Jeff'a - Cd. Miu

Nie zwróciłem uwagi na zachowanie dziewczyny. - mówiąc szczerze była lekka i prawie nie czułem jej na sobie (bez skojarzeń plzz x'D )
- A śpij na mnie,skoro ja taki wygodny. - mruknąłem wzruszając ramionami. - Z resztą jesteś tu tak często, że możesz sobie pozwolić na więcej niż reszta odwiedzających..ale w moich rzeczach zakazuje grzebać! - powiedziałem,kładąc nogę na nogę.Oglądałem jakiś amerykański serial, czy coś..który był słaby.
- No ja.. - tu przerwała mi Miu zakryciem ust.
- Nie klnij.
Przewróciłem oczami.
- Dlaczego nic ekscytujacego nie idzie o 2.00 w nocy? - dodałem wciskając guzik służący do przełączania.Raz szły słabe horrory,później nie śmieszne komedie.
- Dlaczego? Bo normalni ludzie już o tej godzinie śpią.Wzruszyłem ramionami,powodując przy tym że głowa Miu natychmiastowo opadła z mojego ramienia.
- Wybacz.
<Mjuu?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!