28 maj 2016

Od Jeff'a - Cd. Miu

Spojrzałem na leżącego na ziemi mężczyznę,który próbował wstać.Jednakże kopłem go jeszcze w brzuch, aby utrwalić efekt.Przeszedł mnie dreszcz..Zanim się obejrzałem Miu była już ze cztery metry dalej.Podbiegłem do niej.
- Współczuję temu gościowi..z tego co się orientuje masz mocnego kopa. - zaśmiałem się. - Wolałbym nie trafić na jego miejsce.Kopiesz jakbyś miała włożony kawałek metalu w skarpetkę.
- Skąd wiesz,że nie mam? - zapytała dziewczyna. - Przeszukujesz mnie czy jak, że taki pewien że nie mam..
Wzruszyłem ramionami.
 - Nie wiem co ty chowasz w tych swoich ciuchach, ale wolałbym nie ryzykować i jednak Ci w nich nie grzebać.Pewnie tam chowasz jakąś bombę atomową, czy też minę.Mówiłem Co już. - Po Tobie można się wszystkiego spodziewać. - spojrzałem kątem oka na czerwonowłosą,która wyszczerzyła się szeroko. - Psychopatka. - wtrąciłem.
<Mjuuu? default smiley xd>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!