28 maj 2016

Od Jeff'a - Cd. Miu

- Ano bardzo dobrze zjawo nocna,będziesz mogła sobie niego oglądać,jak Ci się znudzi wyżywanie się na mnie.- parsknąłem. ' A teraz już chodź szybko bo się normalnie nie doczekam mojego ciepłego,skromnego mieszkania,w którym znowu zagościsz.
Szliśmy teraz w miarę normalnie,starając się trzymać chodnika,co było dla nas sporym wyzwaniem.W końcu doszliśmy pod wysoki blok.Weszliśmy po schodach,następnie do mieszkania.Wskoczyłem na kanapę,unikając spojrzenia czerwonowłosej.Dawno nie byłem tutaj. - w tym miejscu.Na przytulnej kanapie,w domku Jeff'a. Miu ściągnęła kurtkę, czy coś podobnego i usiadła przy mnie,przy okazji spychając moje nogi z części mego 'łóżka'.
- Chcesz coś? Kawa? Herbata? Ciastko,nie ciastko?
<Miuue x'D >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!