28 maj 2016

Od Umei CD Dijstry

Wyszłam z wody i otrzepałam się z pojedynczych kropel wody, które zalęgły na mojej sierści. Po chwili Dijstra wyszedł moim śladem z wody i w sumie zrobił to samo, co ja.   Ruszyliśmy w stronę łąki.
- Dijstra, to na co dziś zapolujemy? - zapytałam rozglądając się dookoła wszędzie były zwierzęta, ogromny wybór, dlatego też nie wiedziałam, na co się zdecydować.
- Hmm... Może na tego pięknego jelonka? - łapą wskazał na cherlawego (czy dobrze napisałam?  xD) i malutkiego jelenia.
- Chyba sobie żartujesz. - warknęłam. - Uważasz, że się TYM najemy?  Ech, weź przestań i lepiej wysil wzrok i wypatruj czegoś, co jest dorodne, błagam...
<Dijstra?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!