30 wrz 2015

Od Jeff'a Do Miu


Podziwiając cuda przyrody,szedłem na łąkę,aby
się odprężyć,może poznać kogoś nowego ? Jakąś waderę ?
No cóż wszystko przedemną,wkońcu,muszę korzystać z pogody!
Pierwszy słoneczny dzień! Mogłem gonić,strzelać i biegać i pływać gdzie i kiedy
chcę.Postanowiłem później przejść się do świata ludzi,na jakiegoś dobrego
burgera,lub cheeseburgera.Ale wpierw pasowałoby się z kimś zapoznać.
Rozmyślałem tak,aż w kogoś wpadłem w waderę.
- Przepraszam bardzo,zamyśliłem się. - powiedziałem podając łapę waderze.
- Nic nie szkodzi. - odparła ....wadera.
- Jak się właściwie nazywasz ?
- Miu,a ty ?
- Jeff,miło poznać.
<Miu ? ^^ Jeff kogoś poznał ee jest postęp xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!