28 wrz 2015

Od Daniela CD Tene

Kiwnąłem głową.
- I dobrze.
- Może.
Rozmyślałem na chwilę a z resztą Tene również. Po chwili zacząłem :
- Ej chcę cię z kimś poznać.- mówiąc to zawołałem do siebie dwóch dość wysokich chłopaków.
- Koledzy ?
- Taak. To jest Mike,a to Jeff.
- Miło poznać.- odparła.
- Nam również!- powiedzieli równocześnie dwaj.
Rozmawialiśmy i poznawaliśmy się, znaczy ja ich poznawałem. Mijał nam tak czas,mijał i mijał..aż wreszcie wybiła 12 godzina, co w sumie nie miało większego znaczenia bo mieliśmy się zmyć o
około 3.00 lub coś takiego.Ale pewnie trochę wcześniej pójdziemy bo Tene się już trochę zmęczyła, przynajmniej zdaję się być zmęczona. Wszyscy tańczyli w parach czy nie, tylko my siedzieliśmy i patrzyliśmy.
- Hmm może chciałabyś ze mną zatańczyć?- powiedziałem zmieszany.
<Tene ? XDD ^^>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!