17 mar 2016

Od Disapre Cd Lakoty

Popatrzyłam na waderę a po chwili za mnie. Wpatrywała się w tamten punkt, jakby była zaczarowana. Ujrzałam tam tylko smugę bieli. Czyżby duchy wydostały się ze świata cieni? Bardzo możliwe. Stanęłam przed waderą i śledziłam ducha wzrokiem.
- Odejdź - powiedziałam gdy znalazł się wystarczająco blisko.
Tak, kontaktowałam się z duchami. Dzięki czemu mogłam je również odgonić. Mimo wszystko łuna, dalej wędrowała za waderą. Wyglądało to jakby magiczna istota chciała jej coś powiedzieć. Odwróciłam się do nowo poznanej wilczycy i zapytałam pewnie:
- Wiem, że nie powinnam tego poruszać ale muszę wiedzieć.
- Taaak...
- Ktoś zmarł ostatnio? No wiesz... bliski..
<Lak?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!