22 mar 2016

Info - Towarzysze

Mam drobne informacje dotyczące co do strony z Towarzyszami. Polecam przeczytać tego posta, bo jest tu sporo ważnych informacji. Obowiązkowo mają go przeczytać wszyscy adminów i adminki  (z naciskiem na Cutt i Amor).
Otóż zacznę od najmniej ważnych spraw, czyli faktu, iż adminki Amortencja i Cutt wstawiły formularze swoich pupili na górze strony. Nie róbcie ze swoich towarzyszy gwiazd,  raczej oczywiste jest, że formy wklejamy NA SAMYM DOLE.
Proszę więc o zmienianie ustawienia towarzyszy.


Po drugie, to znów temat tyczący się Amor.
A więc można mieć tylko 3 towarzyszy, a ty masz 4, albo nawet więcej. Usuń więc te, których nie chcesz już mieć. Jeśli nie zrobisz tego do soboty, sama się tym zajmę,  a ty będziesz musiała się z tym pogodzić.

13 komentarzy:

  1. Już zmieniłam i przepraszam ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. *Ja tu tak na moment adwokatem Amor zostanę*
    Amortencja kupowała ostatnio coś, co pozwala zmienić towarzyszy, a ona właśnie miała je na samym początku od czasu odejścia Kan-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAA! To wiele tłumaczy. Jednak wciąż ma 4 towarzyszy xpp

      Usuń
    2. Urazo Chicę wygrałam w konkursie pamiętasz?

      Usuń
    3. Pamiętam. Ale mimo to zalicza się jako zwykły towarzysz

      Usuń
    4. Powiedziałaś mi w tedy że nawet jak będę miała ich 3 to i tak go dostanę. :V Sorka screena nie mam ponieważ mam nowego laptopa.:V

      Usuń
    5. ...
      Jakoś nie pamiętam, ale dobra. To możesz zmienić właściciela towarzysza na swojego innego wilka.

      Usuń
  3. Ekchem... Amor, tego swojego Slejpnira (wim, że z błędem) całkiem niedawno stworzyłaś i umieściłaś na samej górze w zakładce "Towarzysze".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam, Amor zakupiła Eliksir Towarzysza. Więc nie zrobiła nowego, a zedytowała starego, który od dawna był na samej górze.

      Usuń
  4. Jak już jesteśmy przy warzyszach, to towarzysz Bandery chyba nie został wstawiony.
    - właścicielka Bandery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij filmik jakiejś adminki jeszcze raz. Gomene :(

      Usuń

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!