26 mar 2016

Od Bishy CD Yato

- Umiesz robić tylko z siebie totalnego Debila!?
- Kto to mówi?!- krzyknął
- Ten sam debil!-krzyknełam
- O sobie mówisz?-zapytał
- Nie. Gadam właśnie z tym debilem. Czekaj o ciebie chodzi!-krzyknełam
- A, ja gadam z szurniętą babą- mruknął
- Wiesz po prostu z tobą skończe!

https://www.google.pl/search?q=Bishamon+noragami&client=tablet-android-samsung&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwidxY_nn9rLAhWr8nIKHRPECZ4Q_AUIBygB&biw=1024&bih=600#tbm=isch&q=Bishamon+noragami+and+Yato&imgrc=utFehEvwt3wZ2M%3A

- Jeszcze ci mało?-zapytał
- A, żebyś wiedział!- krzyknełam
Pokręcił oczami.
Zaczełam robić coś takiego:

https://www.google.pl/search?q=Bishamon+noragami&client=tablet-android-samsung&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwidxY_nn9rLAhWr8nIKHRPECZ4Q_AUIBygB&biw=1024&bih=600#tbm=isch&q=bishamon+noragami+gif&imgrc=mT7KXi5EqXbVUM%3A
-Kurdę!-krzyknełam
- Mówię ci popracuj nad celem!
- Suuki! Gaiki!- krzyknełam miałam dwa pistolety. Strzeliłam go w ramie.
< Yato? :')>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!