20 mar 2016

Od Bishamon - Cd. Yato

Po prostu sobie poszedł!?. Byłam cała czerwona. Zaczełam po tajemnice iść w jego stronę. Widziałam go z daleka, zaczełam strzelać.
- Kiedy mnie zostawisz!?- powiedział
- Hmm... NIGDY!
- Jesteś "szurnięta!"- Krzyknął 
- Tak samo jak ty!- Krzyknełam 
- Możesz mnie zostawić!?-
- Jeszcze czego!- Krzykneła
- Jesteś nie normalna!
Wtedy zaczął biegnąć szybciej. Po chwili zniknął mi z oczu.
- A, niech to!-Krzyknełam 
Zaczełam skakać po dach,spróbować go na mierzyć. 
- Gdzie on jest?- zapytałam sama siebie
Skakałam tak po dachach. Zobaczyłam tego dresiarza!
- A, tu jesteś!-krzyknełam
Zaczełam strzelać dwoma pistoletami.
< Yato?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!