23 cze 2015

Od Kan-D CD Miu

-Dzięki-Skinęłam głową i pognałam do swojej jaskini. Położyłam się w niej zadowolona i zasnęłam.

***********
Obudził mnie śpiew ptaków. Maksymalnie mnie to wkurzyło, więc poleciłam Essix, by odgoniła te ptaszyska. Posłusznie wykonała polecenie. Podziękowałam jej za to i znów próbowałam zasnąć. Ale nie mogłam, coś nie dawało mi spokoju. Jakiś denerwujący komar latający po mojej jaskini.
Moja reakcja była taka :
https://33.media.tumblr.com/3be14fca2d411653b2663c2fc3216fdd/tumblr_nph74jjXv51u7f3foo2_500.gif
Schowałam głowę pod prowizoryczną poduszkę z liści i warknęłam zdenerwowana. Nagle ktoś wszedł do mojej jaskini.

<Ktoś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!